Ce înseamnă comerțul cross border?
Comerțul electronic cross border se referă la vânzarea online a bunurilor către consumatori (B2B și B2C) din diferite țări și continente. Sună simplu, dar, după cum probabil știți deja, există mai multe lucruri ce trebuie luate în considerare.
Ce trebuie să consideri atunci când planifici să te extinzi cross border
Există lucruri de luat în considerare, cum ar fi impozitele locale, impozitele de import, reglementările de transport, diferite opțiuni de plată etc
Pentru a reuși, va trebui să aveți o strategie solidă. Dar întrebați-vă mai întâi dacă aveți expertiză internă pentru a înțelege aceste noi piețe în care urmează să vă extindeți.
Nu puteți replica ceea ce deja aveți sau să traduceți doar conținutul website-ului fără implementări aferente. Trebuie să știți și să înțelegeți cum procedează potențialii clienți atunci când cumpără și plătesc online.
Va trebui să schimbați regulile atunci când ați decis să vindeți peste granițe și să examinați, de asemenea, tehnologiile pe care le utilizați în prezent.
Proiectul de cross border eCommerce ar trebui să înceapă cu o cercetare aprofundată. Iată o listă de subiecte pentru investigat:
- Produsele tale sunt solicitate în piețele externe?
- Ce platforme de comerț electronic utilizează deja potențialii clienți? Cu ce sunt obișnuiți? Există diferențe notabile față de platforma ta?
- Sunteți capabil să livrați către o anumită țară?
- Costurile de expediere vor crește pentru clienții din alte țări? Cât de mult?
- Ce modalități de livrare poate suporta platforma actuală de eCommerce?
- Cum vor să plătească clienții?
- Utilizează o altă platformă de plată pentru mobile?
- Puteți furniza informații despre produse în mai multe limbi din platforma curentă?
- Cine este competiția în aceste piețe externe?
- Puteți respecta reglementările fiscale regionale și locale?
Am pregătit un checklist pe care îl puteți descărca, pentru a începe corect și ușor procesul cross border!