Componenta SEO în Magento 2

Dacă ne-ai mai vizitat site-ul, probabil știi deja cât de mult ne place Magento. Misiunea noastră este să ajutăm business-urile să prospere în mediul digital și ne mândrim cu acest lucru. Acum, misiunea noastră este mai simplă ca niciodată, mulțumită îmbunătățirilor pe care Magento le-a adus în ceea ce privește tehnologia, modularitatea și performanța.

Deoarece crearea webshopului nu este singura grijă a unui proprietar de business, ne propunem să aducem în discuție un subiect extrem de important: componenta SEO în Magento 2.

Product Schema

Schema este un cod sau o etichetă adăugată într-o pagină pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă mai bine despre ce este textul. Implementarea acesteia este posibilă și pentru versiunile mai noi de Magento 1.9, însă necesită integrarea unei extensii realizate de o terță parte sau de development personalizat. Acum, schema pentru oferte, produse și recenzii și Agregate Rating este deja integrată în Magento 2. Te întrebi de ce merită să mai utilizezi această funcționalitate? Deoarece aceste informații vor apărea rezultatele căutării.

Google Tag Manager / Google AdWords / Google Analytics

Componenta SEO în Magento 2 vine cu noutăți pentru Universal Analytics, oferind opțiuni noi pentru colectarea de date. Componenta de Google AdWords oferă sugestii de cuvinte cheie pentru a veni în sprijinul conversiilor din webshop. Iar mulțumită setărilor de Google Tag Manager, cerințele pentru etichete sunt mai simplu de actualizat și personalizat.  

Etichete pentru social sharing

Etichetele pentru social sharing sunt integrate direct în webshopul Magento. Spre exemplu, de fiecare dată când dai share unui URL de produs pe Facebook, imaginea și titlul acestuia vor fi extrase automat în preview.

Numărul de pagini

Componenta SEO din Magento 2 este îmbunătățită și prin modul în care sunt gestionate recenziile de produs, wishlisturile și comparațiile. Acum, recenziile sunt deja parte din pagina de produs, iar wishlisturile și comparațiile sunt marcate pentru a nu fi accesate de crawlere (bazat pe AJAX).

Pagina de produs

Paginile de produs din Magento 2 sunt similare cu cele din Magento 1. Cu toate acestea, există o nouă opțiune: “Product Fields Auto-Generation”. Utilizatorii au opțiunea de a seta o mască pentru SKU, meta titlu, meta descriere și meta keywords.

Label pentru imaginile de produs

În Magento 1, pentru ca administratorii de webshop să adauge labels imaginilor din webshop, era necesară o extensie suplimentară. În Magento 2, acest lucru se poate face simplu și rapid, fără dificultăți.

Related products / Upsells / Cross-sells

Magento 2 dispune de trei tipuri îmbunătățite de relații pentru produse. Două dintre ele apar în timp ce utilizatorii vizualizează un produs, în vreme ce celălalt apare în coșul de cumpărături.

  • Related products este o funcționalitate care permite oferirea de sugestii de produse bazate pe o conexiune cu produsul în cauză. De pildă, dacă un utilizator cumpără un laptop, niște sugestii de related products ar putea fi anumite accesorii: căști, mouse etc.
  • Upsells are scopul de a determina utilizatorul să cumpere un produs mai scump. Spre exemplu, dacă cineva arată intenția de a achiziționa un anumit laptop, această funcție ăți permite să îi poți sugera alternative mai calitative și, implicit, mai costisitoare.
  • Funcția de cross-sells apare în coșul de cumpărături și este utilizată atunci când există produse  în alte categorii care pot fi folosite cu produsul din coș. Astfel, utilizatorii ajung să comande produse utile, la care nu s-au gândit inițial.

URL-uri prietenoase

URL-urile prietenoase sunt un factor important atunci când vine vorba despre clasarea paginilor în motoarele de căutare. Pentru a evita URL-urile neprietenoase pentru motoarele de căutare, administratorii de webshop pot să acceseze meniul SEO și să bifeze funcția de “enable servet URL rewrite”. Astfel, te vei asigura că linkurile din site nu dispun diverse simboluri, precum: “?=sortby, ?p=2”.

Componenta SEO în Magento 2 dispune de nenumărate îmbunătățiri față de versiunile precedente, ce vin în sprijinul oamenilor de marketing. Dacă nu te poți decide dacă să faci sau nu un upgrade, te invităm să citești 20 motive pentru care merită să migrezi de la M1 la M2.

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă