Am început să lucrăm cu DingGo în 2018, la puțin timp după ce și-au lansat site-ul. Erau în căutarea unei agenții de digital marketing care să le ofere consultanță calitativă, eficientă și de specialitate pentru nevoile lor de SEO, tracking și dezvoltare. Drept urmare, în 3 luni de la definitivarea fundației pentru SEO, am înregistrat o creștere organică uimitoare, iar rata de conversie s-a dublat.
Fundația SEO
Audităm în primul rând, cucerim ulterior
Modul în care lucrăm impune ca anumite aspecte să fie optimizate pentru motoarele de căutare, înainte de a observa efectiv îmbunătățiri ale creșterii organice. Pentru a construi creșterea organică, practica noastră e să ne asigurăm că fundația este sustenabilă. Ne place să știm cu exactitate ce vom întâmpina, deci un audit inițial este cel mai necesar.
Un lucru important pe care trebuie să-l înțelegi este că trecem prin aceste verificări deoarece oferă o viziune completă asupra sănătății SEO a site-ului tău. Fără o optimizare SEO, orice recomandări se vor face ghicind. Dar din experiența noastră, concluziile bazate pe date sunt mai fiabile și mai eficiente.
SEO tehnic și tracking
Un audit SEO tehnic și de tracking asigură relevanța concluziilor la care ajungem prin analiza datelor de trafic (organic).
Am început colaborarea cu DingGo prin auditarea tuturor implementărilor pe care le făcuseră până în acel moment. Am analizat modul în care a fost implementată urmărirea interacțiunii utilizatorilor cu site-ul (tracking), până la modul în care au fost adăugate etichetele Structured Data pe site.
Prin acest audit am descoperit că trimiteau 2 afișări de pagină pentru fiecare 1 pagină vizualizată și că instrumentele de urmărire au fost implementate greșit.
Drept urmare, ne-am ocupat de:
- Configurarea corectă a Google Tag Manager și Google Anaytics, care acum monitorizează corect utilizatorii
- Scrierea documentației pentru echipa lor de dezvoltare cu privire la adăugarea de evenimente-cheie de interacțiune cu utilizatorul pe care să le monitorizăm în Google Analytics, ceea ce servește pentru a afla unde se pierde traficul în canalul de conversii
- Solicitarea specifică a anumitor etichete Structured Data, pentru a îmbunătăți vizibilitatea paginii rezultatelor motorului de căutare
- Crearea fișierelor sitemap.xml și robots.txt, care odată trimise la Google, îmbunătățește accesarea cu crawlere a site-ului web
Conținut și structura site-ului
Un audit de conținut și de structură a site-ului asigură că site-ul tău este pregătit pentru Google (optimizare SEO Google), din toate punctele de vedere, oferind în același timp o navigare plăcută și ușoară utilizatorilor.
La începutul anului 2018, aveau 13 pagini indexate în Google, inclusiv landing pages goale (fără nici un pic de conținut), în timp ce concurenții lor aveau indexate mai mult de 95.000 de pagini.
Am propus așadar o structură revizuită a site-ului web, care includea o navigare principală actualizată, link-uri relevante și un footer secundar și conținut generat dinamic.
În acest punct, am livrat printre altele, și: Nu este niciodată ușor să actualizezi structura de bază a site-ului și toate aceste eforturi de dezvoltare și de conținut nu se întâmplă peste noapte. A fost un efort de ambele părți, cu întrebări și idei transmise de la o echipă la cealaltă. Din fericire, DingGo este un client care a avut încredere în expertiza noastră și cu siguranță nu l-am dezamăgit. În decurs de 3 luni de la ultima și cea mai importantă implementare a echipei de dezvoltare, traficul organic a crescut cu 2.000%, rata de conversie este de 4%, numărul de pagini indexate în Google este de +34.900 pagini și au o poziție medie pe locul 4 în Google pentru 75 de cuvinte cheie. Optimizarea și o creștere organică necesită muncă de partea ambelor părți, însă rezultatele vor fi pe măsura implicării tale în proiect. Mulțumim echipei DingGo pentru că a ales să-și crească afacerea cu ajutorul nostru!
Rezultatele