Absolute Jobs este o agenție de recrutare și selecție de personal, cu birouri în Belgia și România, așadar colaborarea a fost de așteptat. Implicarea noastră în acest proiect a avut două faze: etapa de documentare, pregătire și creare de conținut – înainte de lansarea site-ului și marketingul digital – după lansarea site-ului.

Website: www.absolutejobs.ro

Image marketing-absolutejobs-RO

Provocarea noastră a fost să lucrăm cot la cot cu echipa de development pentru tot ceea ce înseamnă SEO, atât pentru Belgia cât și pentru România: de la structura URL-urilor, a sitemap-ului și a fișierelor de robots.txt, până la tracking și conținut creat în jurului unui keyword reasearch bine documentat în 3 limbi: română, engleză și olandeză.

Pregătirea pentru lansarea site-ului

Proiectul a început de la conținut. Știam că ceea ce exista pe site-ul anterior nu a fost scris într-un mod structurat pentru SEO, așadar munca noastră a început de acolo. Cu versiunea în limba engleză scrisă și aprobată de către client, ne-am îndreptat către adăugarea conținutului și pe celalalte versiuni ale platformei. În paralel, echipa noastră a scris regulile pentru conținutul generat dinamic, fiind necesar în special pe paginile de job-uri. De asemenea, am pus la dispoziția echipei de dezvoltare un „SEO checklist” (după cum îl numim noi), pentru a ne asigura că nu vor fi omise implementări esențiale (ținând cont că de multe ori, în cazul platformelor single-page, nu sunt implementate corect sau complet tocmai funcționalitățile SEO).

Usage & Tracking

Printre implementările pe care le facem de la început se numără și configurarea conturilor de Google Analytics și Google & Bing Webmaster Tools, prin Google Tag Manager (GTM). Analytics și platformele de Webmaster oferă informații despre utilizatori, trafic, date demografice, sănătatea site-ului, gradul de indexare a acestuia, date organice și multe altele – deci, e un must-have pentru orice site. Cât despre Google Tag Manager – preferăm să lucrăm cu el pentru că ne permite să implementăm evenimente de utilizare a site-ului, fără să apelăm la developeri.

Go-live

Pentru a finaliza configurările de conturi, este necesar ca site-ul să fie live. Ceea ce înseamnă că timp de câteva zile, site-ul a fost în așa numitul „soft live”: nu l-am promovat și nu am încercat să aducem trafic până nu ne-am asigurat că totul este funcțional, din toate punctele de vedere.

La momentul lansării, campaniile de promovare online erau deja pregătite, bugetele aprobate, atât pentru Belgia cât și pentru România. Datorită profilului companiei și a domeniului de activitate, canalele principale de promovare au fost Google AdWords, Facebook și LinkedIn. Fiecare canal a avut în vedere un anumit grup-țintă, iar mesajele au fost formulate în consecință. Am ales o segmentare a publicului foarte granulată, pe fiecare canal, pentru a ne asigura că ceea ce promovăm va ajunge exact la oamenii potriviți.

Pe rețelele de socializare suntem responsabili de managementul comunității, iar informațiile pe care le publicăm, în funcție de rețea, sunt menite să crească notorietatea și interacțiunea cu brand-ul.

Clienții existenți ai Absolute Jobs primesc periodic informații despre evoluția companiei, recomandări de job-uri sau informații care îi pot ajuta să se dezvolte din punct de vedere profesional. De aceea, trimitem două tipuri de newslettere, în trei limbi. Din fericire, avem o echipă internațională pentru care limba nu este o barieră.

 

Image illus_2

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă