Născut în Bruxelles, Christian s-a mutat în Antwerp în 1996 pentru a studia design-ul vestimentar, la Academia Roială de Arte Plastice. Colecția sa de diplomă a câștigat în 2000 premiul Dries Van Noten, pentru “Cea mai bună colectie”. După absolvire, Christian a prezentat colecția sa la prestigiosul Festivald’Hyères, unde a primit Premiul cel Mare. O data cu acest premiu, i s-a deschis accesul către magazinele de modă, precum Colette (Paris), Pineal Eye (London) și Via Bus Stop (Tokyo).
Webshop: www.christianwijnants.com

După ce a colaborat cu Van Noten în Antwerp și Angelo Tarlazzi în Paris, Christian și-a lansat propriul brand, în 2003.
Cu un client precum Christian, pasionat de design, au fost necesare aproximativ 100 de ore pentru finalizarea site-ului sau. Cea mai mare provocare pentru noi a fost să-l facem să arate cât mai simplu posibil, astfel încât să evidențiem ținutele prezentate pe site.
Pentru design, UI și usability-ul au fost principalele noastre obiective. Am început proiectul pas-cu-pas, iar clientul ne-a oferit feedback pe toate modificările. Am încercat să concentrăm atenția vizitatorului pe imagini, astfel că am creat un design minimal și simplu.

Proiectul
Am fost contractați pentru un pachet complet, de la strategie, design și implementare, inclusiv training-uri pentru oamenii din echipa lui, menită să-i introducă în lumea Magento și a marketingului online.
Am conectat site-ul la sistemul lor ERP și am implementat MultiSafePay pentru procesarea plăților.
Acum, brand-ul Christian Wijnants ajunge la cumpărători pe o scară globală, datorită sistemului pe care l-am implementat în magazin.