Conceptul DingGo a luat naștere la începutul anului 2017 în Sydeny, Australia. Acest business vrea să schimbe modalitatea în care oamenii își repară mașinile. Își propune să ușureze stilul de viață al australienilor, prin furnizarea de oferte de preț comparabile, direct de la mecanici verificați. Deci, atunci când cineva se confruntă cu o problemă auto, folosește platforma pentru a solicita oferte, le compară, alege varianta optimă și face o rezervare în acest sens.
Website: dinggo.com.au

Iubim business-urile al căror scop este să ne facă viața mai ușoară, motiv pentru care această colaborarea ne-a adus o satisfacție aparte. Cum am ajutat, te întrebi?
Audit SEO pentru website
Optimizarea pentru motoarele de căutare este crucială pentru prezența web a oricărui site. Scopul acesteia este să ofere vizibilitate printr-un ranking mai bun. Complexitatea conceptului de SEO îl transformă în unul dintre cele mai importante elemente atunci când ne raportăm la crearea unei strategii de marketing online holistice. La Baldwin, știm că motoarele de căutare oferă rankingul în funcție de sute de factori. Nicio strategie lipsită de SEO nu va face un website numărul 1 în rezultatele căutării.
Un audit SEO oferă un checklist cu toate elementele din site care necesită îmbunătățiri și o documentație corespunzătoare în acest sens. Acesta include mențiuni despre structura website-ului, canonical URLs, date meta, sitemap, Google & Bing Webmaster tools, Robots & Sitemap, codurile Analytics & Facebook etc. Acest audit SEO nu se oprește aici. Colegii noștri încă comunică cu echipa de developeri DingGo în legătură cu aceste îmbunătățiri, pentru ca urmări statusul implementărilor.
Reasearch de cuvinte cheie pentru SEO & SEA
Diferența dintre un website care primește nenumărate vizite organice și un website care nu primește trafic organic este reprezentată de cuvintele cheie utilizate pentru SEO. Întotdeauna ne întrebăm dacă cuvintele cheie din website vizează ceea ce caută utilizatorii. De aceea, folosim diverse instrumente pentru a găsi cuvinte cheie potrivite: atât pentru SEO, cât și pentru SEA.
Pentru DingGo, am realizat o listă de cuvinte cheie pentru Google AdWords, organizată pe campanii. Am inclus date referitoare la numărul de căutări lunare, competiție, sume recomandate pentru bids și chiar sugestii de potriviri. Mai mult decât atât, am creat o listă separată pentru SEO ce cuprinde cuvinte cheie principale, cuvinte cheie și fraze alternative pentru fiecare serviciu oferit. Astfel, site-ul este pregătit pentru a fi găsit atât organic, cât și plătit. 😉
Configurări de tracking
La Baldwin, să ai un tracking bine pus la punct este un must. De fiecare dată când lucrăm pentru un nou client, ne asigurăm că toate datele sunt corect colectate, iar toți indicatorii pe baza cărora punem la punct strategii de marketing sunt corecți. După ce am realizat un audit pe partea de tracking a website-ului, am făcut o listă cu toate elementele care pot fi îmbunătățite. Am configurat corect contul de Google Analytics, am implementat evenimente (events) și obiective (goals).
Ai nevoie de un audit SEO pentru website? Ne-ar plăcea să te ajutăm! Aruncă o privire peste Pachetele de Marketing oferite și contactează-ne.