Hoprom este un dezvoltator imobiliar din Belgia cu o experiență de peste 25 de ani pe această piață. Importanța pe care o acordă esteticii și personalizarea muncii realizate ne-au ambiționat să realizăm un site care să le depășească așteptările. Și am reușit!
Website: www.hoprom.be

Hoprom construiește apartamente în locații de top, ce se remarcă printr-o arhitectură desoebită și materiale de înaltă calitate. Ceea ce diferențiază acest brand de concurență este importanța pe care o acordă personalizării: Hoprom oferă clienților consultanță specializată din partea unui arhitect. Astfel, dezvoltatorul se asigură că fiecare nou cămin va fi creat în funcție de necesitățile și preferințele cumpărătorului.
Development
Am știut de la început cum trebuie să arate fiecare pagină în parte și care sunt funcționalitățile pe care clientul a dorit să le implementeze. Conținutul livrat a fost foarte bine structurat, asemenea materialelor foto/video. Mulțumită planificării minuțioase până la ultimul detaliu, sarcinile s-au realizat simplu și rapid. Site-ul este creat in WordPress și integrează o platformă CRM specifică, dorită de client.
Trafic și utilizare
Obișnuim să livrăm funcționalitățile SEO și SEA pentru fiecare site pe care îl lansăm. Astfel, ne-am asigurat că paginile web sunt indexate corect de către motoarele de căutare. Am implementat Google Analytics pentru a urmări comportamentul utilizatorilor din site, Google Tag Manager pentru a implementa cu ușurință codurile și evenimentele de urmărire, Google și Bing Webmaster Tools pentru a monitoriza performanțele organice. Am adăugat texte alternative pentru imagini și ne-am asigurat că toate redirecționările 301 de pe vechiul site sunt corecte și funcționale.
Lansare și promovare
Strategia de promovare online și bugetul au fost create și aprobate în avans. Campaniile de marketing au fost programate pentru a fi activate la momentul lansării site-ului. Până în prezent, toate campaniile vizează Belgia și sunt realizate în limba olandeză. Anunțurile în limba franceză vor fi adăugate în viitor, odată cu lansarea site-ului multi-lingvistic.
Întrucât proprietățile Hoprom sunt foarte luxoase, provocarea noastră a fost să ajungem la audiența corectă, una foarte nișată, de altfel, datorită prețurilor ridicate și a exclusivității ofertelor. Principalul canal de publicitate folosit de către Hoprom este Google AdWords. Aici optimizăm în mod constant campaniile, actualizăm segmenele de public, testăm, monitorizăm și evaluăm.