Wizmo este unul dintre clienții noștri al cărui obiect de activitate nu este piața de e-commerce, ci piața de imobiliare din România. Te intrebi poate “atunci de ce lucrăm împreună”? Răspunsul este simplu: pentru că au avut nevoie de un website atrăgător și de un plan de marketing care să se potrivească cu acesta.

Website: www.wizmo.ro
Cum am ajutat platforma de imobiliare? Prin dezvoltarea unei aplicații web: de la primele cerințe până la design de produs, dezvoltare, testare, deployment și mentenanță continuă. Totodată, una din provocările noastre a fost creșterea platformei în termeni de conținut (SEO), alături de stabilirea și implementarea strategiei de marketing.
Strategia
Totul a început cu un studiu de piață, pe baza căruia am identificat provocările și oportunitățile pe care le vom întâmpina cu acest client. Urmând concluziile, am propus direcția pentru dezvoltarea brandului și încotro să fie direcționat bugetul de promovare.
Development
Aplicația web a fost gândită pentru a veni în ajutorul agenților și dezvoltatorilor imobiliari, cumpărătorilor, vânzătorilor și chiriașilor deopotrivă. Provocarea a fost să construim o platformă care să întrunească toate funcționalitățile necesare, într-o interfață simplă și intuitivă: scor de mobilitate pentru anunțuri, recenzii, posibilitate de creare de cont și logare, integrare cu Campaign Monitor, opțiuni pentru filtrarea și sortarea proprietăților, afișarea locației pe hartă, posibilitatea de a trimite mesaje și nu numai.
Mai mult decât atât, aceasta include funcționalități create doar pentru agenți și dezvoltatori imobiliari: import de anunțuri prin CRM sau feed XML, integrare API, rapoarte personalizate, statistici și posibilitatea de a îmbunătăți rankingul anumitor proprietăți. Ba chiar am implementat posibilitatea de a face advertising prin platforma imobiliară. Foarte cool, nu-i așa?
Promovare
După un audit preliminar, pe baza căruia am selectat canalele de promovare și bugetul aferent, am început implementarea campaniilor. Astfel, rețeaua Google AdWords este principalul canal de promovare a brandului, urmat de eforturi susținute de activități de PR, colaborări cu motoare de căutare pentru imobiliare, presă și evenimente.
La Baldwin, ne place să ne bazăm activitatea de promovare pe statistici reprezentative. De aceea, am implementat în Google Analytics eveneminete, precum: previzualizare anunț, previzualizare companie, adăugarea la favorite, click pe URL-ul agenției, autentificare în cont, click pentru a apela telefonic etc. Mai mult decât atât, creem rapoarte lunare personalizate pentru agențiile/dezvoltatorii imobiliari care dispun de pachete de promovare pe Wizmo.