Close-up este un concept store condus de Katja Retsin și Barbara Jansen, cunoscute drept Kate și Jane. Ele au lansat 4 magazine fizice, cu un brand puternic ce a schimbat piața de retail.
Webshop: www.closeup.be
Ideea unui nou magazin a schimbat regulile jocului și a dus brand-ul înspre un shop online, cu funcții specifice:
100% OPTIMIZAT PENTRU DISPOZITIVE MOBILE
Audiența Close-up sunt tinerele ce dețin un smartphone, tabletă, laptop sau desktop, cu diferite intervale orare pentru navigarea pe internet. În funcție de tipul de dispozitiv pe care îl utilizează, cel mai important aspect al webshop-ului a fost capacitatea de a se adapta pe diferite rezoluții de ecran. Așadar, am construit un magazin online capabil să redea aceeași informație, indiferent de dispozitivul de pe care este accesat.
LAYOUT
După o serie de idei, am atins ceea ce Kate și Jane urmăreau: un layout curat, simplu, cu focus pe produs și pozele acestuia, scoase foarte bine în evidență datorită echipei foto Tjorven și Studio Arnold Henri.
CREEAZĂ-ȚI PROPRIA ȚINUTĂ
Un shop online de acest tip trebuie să fie capabil să ofere vizitatorului posibilitatea de a-și crea propria ținută, cu produsele disponibile în webshop.
GRUPARE ȘI VIZUALIZARE DE PRODUSE
Am construit un modul în Magento cu o interfață simplă de utilizat, astfel încât să poți selecta tot ce ai nevoie pentru ținuta ideală. Pentru vizualizare, poți grupa produsele în funcție de “Look”, “Colecție” sau “Categorii”, fiecare cu filtre de căutare specifice unui webshop.
INTEGRARE PORTAL SHOPPLUS
Managementul produselor este un aspect deosebit de important pentru succesul unui shop online. În Magento, comunicarea cu vizitatorul are loc prin e-mail, iar comanda clientului este prelucrată prin Shopplus. Acest canal acoperă toate nevoile contabile și logistice necesare bunului mers al magazinului, iar prin sincronizarea cu Magento, disponibilitatea stocului este mereu actualizată.
WEB HOSTING
Close-up beneficiază de o viteză foarte bună de răspuns datorită serviciului Combell. Cu un server în cloud pentru web hosting-ul Magento, site-ul fetelor este pregătit pentru dezvoltare. Serverul este monitorizat 24/7, cu posibilitate de creștere temporară în momentele cheie, când campaniile aduc vârfuri de trafic.
Ceea ce ne-a determinat să colaborăm cu Combell este garanția unui timp scăzut pentru rezolvarea problemelor pe care le-ar putea întâmpina serverul. O experiență plăcută de cumpărare necesită coordonarea totală a infrastructurii cu aplicațiile existențe.
SINERGIA CU VIZITATORII: 1 +1 = 3
Colegele noastre de la Baldwin Belgia, Tina și Liesbeth au coordonat și creat conceptul, iar ulterior întregul design al site-ului. Cu ajutorul echipei, Leen, Pieter, Koen, Yannah și Jeroen, am finalizat integrarea și administrarea cu Shopplus, plata online cu Ogone și expedierea comenzilor cu Bpost.
În ceea ce privește pregătirea pentru lansarea unui start-up pe retail de haine, trebuie să iei în calcul colecțiile pe care le promovezi, scrierea textelor de prezentare, crearea filmulețelor și planificarea sesiunilor foto, planificarea campaniilor de promovare, încărcarea produselor în sistem, și multe altele.
Rezultatul final poate fi un succes doar dacă există acest efort din partea tuturor partior implicate în lansare.
LANSAREA
De regulă, lansările de site le abordăm cu un test live în prealabil, pentru a putea remedia din timp micile erori care ar putea să apară. În cazul Close-up, acest lucru era imposibil, datorită atenției mass media de care urma să beneficieze magazinul online.
Așadar, lansarea de la ora 11 a adus cu sine prima comandă înregistrată, iar o jumătate de oră mai târziu erau 15.000 de vizitatori, dintre care 5.000 înregistrați în intervalul orar 12-1 p.m. Pentru un proiect cu termen de implementare de 3 luni, noi îl numim un succes!
Ne dorim ca și pe viitor să avem ocazia să colaborăm cu clienți pragmatici, alături de care să luăm decizii bune, pentru a construi un shop online într-un timp realist.