Clientului nostru îi plac foarte mult jocurile. Când spunem foarte mult, chiar ne referim la foarte mult. Literalmente pe jocuri este axat business-ul său. Tim Schoors și Marjolijn Van Mellaerts au fondat magazinul online Spelmagazijn în 2008. Au reușit să își transforme pasiunea într-un business cu un magazin online extrem de popular și vizitat în foarte scurt timp. Aceștia au o ofertă extrem de diversificată, de la board game-uri de la brand-uri celebre, la puzzle-uri, jucării și materiale de art, craft și hobby. În 2015 au apelat la un rebranding, întrucât numele “Spel” magazijn (magazin de jocuri) nu era întru totul reprezentativ pentru business. Așadar, au înglobat mai multe magazine online tematice pe care le aveau sub un singur brand: Lotana. Este interesant de menționat că numele vine dintr-o combinație a numelor celor doua fiice ale lor: LieseLOT și ANAbel. Foarte drăguț, nu-i așa?

E despre distracție și jocuri

Chiar este despre distracție și jocuri. Iar noi pur și simplu iubim jocurile! De aceea, acest proiect ne este foarte drag. Totuși, ca orice joc, provocările au fost și ele prezente, întrucât este un proiect complex. Lotana constă într-un webshop Magento care înglobează 5 alte magazine online tematice: spelmagazijn.be, puzzelmagazijn.be, creatiefmagazijn.be, speelgoedmagazijn.be, and miniloco.be.

Clientul folosea deja platforma Magento 1 și ne-a contactat pentru îmbunătățirea funcționalităților și, implicit, migrarea de la Magento 1 la Magento 2. Putem spune că au ales eroul potrivit pentru această misiune.

Webshop: www.lotana.be

Cea mai bună parte a unui joc: creșterea în nivel

Firește, întrucât Lotana era deja client de-al nostru, aveam o listă întreagă de sugestii și îmbunătățiri pregătită. Migrarea la Magento 2 s-a dovedit a fi tocmai oportunitatea perfectă pentru a implementa o serie de funcționalități și de a optimiza unele existente deja. Practic, o creștere în nivel. V-am spus deja că ne plac jocurile.

De asemenea, am migrat toate produsele și clienții magazinului online din Magento 1 în Magento 2. Chiar am reușit să păstrăm pentru client modalitatea precedentă de logare, cu care era obișnuit, dar și parolele. Creșterea în nivel de la M1 la M2 este atât de fluidă! Apoi ne-am ocupat de restructurarea efectivă a webshop-ului.

O parte dintre funcționalități sunt în dezvoltare, precum ar fi implementarea dorinței clientului de a-și transforma business-ul într-unul internațional, prin pregătirea unor versiuni de webshop multi-limbă (EN, FR, NL). Pentru fiecare limbă în parte, am creat vitrine de magazin suplimentare, conectate la domeniul lor principal, precum și tracking inter-domenii. Aici ne-am folosit vraja noastră specială: skill-urile de marketing online. Care sunt +9000, apropo.

Magazinul online Magento este conectat la un sistem ERP. Drept urmare, ne-am folosit și poțiunea din sac, precum și câteva vrăji suplimentare pentru a testa totul și a ne asigura că totul funcționează absolut perfect. Trebuie menționat că am câștigat această rundă.

 

Vezi profilul agenției pe Adobe Solution Partner: partners.magento.com/baldwin

Cealaltă parte bună a unui joc: premiile

Pentru noi, răsplata vine din muncă eficientă. Iar odată ce am reușit să îmbunătățim viteza magazinului online, totodată reușind optimizarea tuturor funcționalităților – abia aceea a fost bine-meritatul premiu. Că tot vorbim de răsplată și premii, trebuie să vă povestim despre sistemul de plată pentru magazinul online Lotana. Aceasta este gestionată prin intermediul MultiSafepay și ne-am jucat și am șurubărit extensia, până am făcut-o să funcționeze absolut de minune.

Celelalte sisteme implementate de către client, precum sistemul de carduri cadou, au necesitat module speciale, adiționale. Astfel, funcționalitatea permite ca aceste carduri cadou să poată fi folosite de către clienții Lotana sau pot fi trimise direct prietenilor pentru utilizarea în magazinul online. Aici am menținut și îmbunătățit un sistem de puncte de loialitate, prin care magazinul oferă 2 puncte cadou pentru fiecare euro cheltuit pe site. V-am spus că prin toate aceste funcționalități deja seamănă tot mai mult cu sistemul unui joc, nu?

 

Vraja poate fi folosită și pe:

Business-uri care caută să își îmbunătățească magazinul online. Să mărească viteza acestuia, să îmbunătățească funcționalități curente sau să implementeze noi funcționalități cu Magento 2.

Business-uri care dețin mai multe sub-brand-uri, descentralizate și iau în considerare includerea acestora sub o singură umbrelă, cu o singură interfață de login și un master admin.

De ce ar trebui să te joci cu noi

Iubim jocurile! Așadar, implicit ne plac provocările. Sunt extrem de pricepuți la jocuri multi-player. Așa că dacă ești în căutarea unui partener cu care să cooperezi, lasă-ne un mesaj și hai să începem împreună un joc nou.

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă