Rottaprint este cea mai mare companie de imprimare flexografică care produce etichete autoadezive și ambalaje flexibile, cu birouri în 3 țări europene. Numele Rottaprint face parte din istoria companiei și evocă procesul tehnologic de imprimare. Echipa a decis că este timpul pentru o nouă identitate a brandului lor. În cadrul acestui proces, ei au cerut echipei Baldwin să ajute cu noul website. Am fost mai mult decât fericiți să îi ajutăm să continue povestea a ceea ce este Rottaprint astăzi, după aproape 30 de ani de experiență.
Webshop: rottaprint.com
„Procesul de rebranding este asul din mânecă pe care îl utilizați atunci când există o inconsistență sau confuzie în domeniul în care activați. Un brand trebuie să existe în mintea clienților, nu în cadrul unei organizații. “
Development
Am stabilit cerințele și funcționalitățile care vor fi implementate pe site-ul web. Echipa Baldwin a ales un design simplu, deoarece prin acesta este cel mai bun mod de a transmite clienților informațiile relevante.
Pagina principală are un amestec din tot ce trebuie să știți despre companie, produse, tehnologii, recenzii și informații de contact.
SEO & Tracking
Livrăm funcționalități SEO și SEA cu fiecare site web lansat, pentru a ne asigura că toate paginile sunt indexate corect de motoarele de căutare.
Am implementat Google Analytics pentru a urmări comportamentul utilizatorilor pe site, Google Tag Manager pentru a implementa cu ușurință evenimentele utilizatorilor, Google și Bing Webmaster Tools pentru a monitoriza performanța organică.
Marketing
După finalizarea dezvoltării site-ului Rottaprint, echipa noastră de marketing s-a asigurat că totul este implementat corect pentru SEO și a continuat anunțurile de rebranding online, pe platformele Social Media.
Activitatea site-ului web a obținut o atenție destul de mare în media, așa că ne-am asigurat că site-ul este ușor de găsit datorită campaniilor de search Google și prezenței pe Social Media.