Misiunea Rosette la Vedette este să coloreze zilele posomorâte. La 34 de ani, Wendy a fost diagnosticată cu cancer mamar și a început tratamentul cu chimioterapie. Pentru a-și acoperi capul, mama ei a început să-i personalizeze pălăriile în culori vii.

Optimistă din fire, Wendy a decis să facă același lucru pentru ceilalți pacienți, să-i învelesească, și a lansat astfel o întreagă colecție de eșarfe, “Rosette la Vedette”.
Webshop: www.rosettelavedette.com

Proiectul

Prin această colecție, Wendy a dorit să rupă tabu-urile legate de pierderea părului, la pacienții cu cancer. Provocarea Baldwin a fost să re-gândească magazinul online, într-un stil potrivit clientei. Logo-ul inițial a fost păstrat, dar restul magazinului a fost schimbat radical. Site-ul este o poveste spusă de și pentru oameni puternici. Astfel, poveștile celorlalți pacienți care au scris pentru ea, ocupă un loc central pe pagina principală a magazinului și pe paginile de produs.

Pe lângă colecție, site-ul conține și sfaturi despre cum să arăți cel mai bine și să te simți bine în pielea ta. A fost o deosebită plăcere să fim parte din povestea Rossette la Vedette, ajutându-i pe partea de marketing online, web design și dezvoltare a magazinului online.

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă