Misiunea Rosette la Vedette este să coloreze zilele posomorâte. La 34 de ani, Wendy a fost diagnosticată cu cancer mamar și a început tratamentul cu chimioterapie. Pentru a-și acoperi capul, mama ei a început să-i personalizeze pălăriile în culori vii.
Optimistă din fire, Wendy a decis să facă același lucru pentru ceilalți pacienți, să-i învelesească, și a lansat astfel o întreagă colecție de eșarfe, “Rosette la Vedette”.
Webshop: www.rosettelavedette.com
Proiectul
Prin această colecție, Wendy a dorit să rupă tabu-urile legate de pierderea părului, la pacienții cu cancer. Provocarea Baldwin a fost să re-gândească magazinul online, într-un stil potrivit clientei. Logo-ul inițial a fost păstrat, dar restul magazinului a fost schimbat radical. Site-ul este o poveste spusă de și pentru oameni puternici. Astfel, poveștile celorlalți pacienți care au scris pentru ea, ocupă un loc central pe pagina principală a magazinului și pe paginile de produs.
Pe lângă colecție, site-ul conține și sfaturi despre cum să arăți cel mai bine și să te simți bine în pielea ta. A fost o deosebită plăcere să fim parte din povestea Rossette la Vedette, ajutându-i pe partea de marketing online, web design și dezvoltare a magazinului online.