Aqtor este un business specializat în fabricarea și livrarea produselor din game precum proteze, produse ortopedice pentru mobilitate și deplasare, încălțăminte ortopedică și bandaje. Misiunea Aqtor este de a ajuta persoanele cu restricții de mobilitate să își recâștige capacitatea de mișcare. Aceste echipamente pot fi achiziționate direct din magazinul lor online dezvoltat de noi, Orthoshop.
Website: www.aqtor.be
O întâlnire inițială cu clientul ne-a oferit toate informațiile necesare pentru crearea site-ului: date despre business, cerințe pentru proiect și funcționalități ce se doreau a fi implementate. Știam că trebuie să realizăm un site optimizat pentru dispozitive mobile și tablete care să atragă atenția utilizatorilor, iar mai târziu să îi direcționăm către magazinul online pentru realizarea efectivă a comenzilor.
Crearea wireframe-urilor
Lucrăm cu wireframe-uri pentru a stabili o aranjare perfectă a elementelor din site, în așa fel încât fiecare dintre acestea să îndeplinească scopuri specifice. Ținând cont de acest aspect am planificat design-ul paginilor, aranjarea conținutului, elementele de interfață și sistemul de navigare. Astfel, am avut o vedere de ansamblu asupra proiectului ce urma să fie dezvoltat.
Design
Designul a fost creat având în vedere cum vrem ca utilizatorii să interacționeze cu site-ul Aqtor. Ne-am asigurat că am organizat eficient conținutul paginilor pentru a fi ușor de citit: am utilizat titluri, spații albe, imagini și fonturi lizibile. Navigarea include o ierarhie logică și butoane care redirecționează utilizatorii către pagini relevante din site.
Pentru ca viteza de încărcare a paginilor să fie cât mai mică, am optimizat imaginile. După optimizarea lor, pe lângă faptul că a fost responsive, s-a dovedit și că site-ul arată excelent de pe orice dispozitiv.
Dezvoltare
Deoarece am planificat cu atenție toate funcționalitățile și cerințele pentru site-ul web, etapa de dezvoltare a decurs natural. Aqtor este creat în Magento 2. Dezvoltatorii s-au asigurat că au implementat toate cerințele SEO dintr-un checklist creat anterior.
Trafic și utilizare
Funcțiile SEO și SEA sunt două dintre cele mai importante lucruri pe care le revizuim și le oferim la lansarea unui site web. Am verificat fiecare pagină pentru a fi indexată corespunzător de motoarele de căutare și ne-am asigurat că toate datele colectate sunt corecte. Cum? Implementând instrumente cum ar fi Google și Bing Webmaster Tools, Google Analytics și Google Tag Manager.
Lansarea site-ului
După ce ne-am asigurat că totul a fost testat atât de echipa noastră de dezvoltare, cât și de către client, am pus site-ul live pentru câteva zile. În momentul lansării oficiale, campaniile de marketing online erau deja programate.