Hysop este un furnizor de produse medicale și de curățenie pentru sectorul sănătății: case de odihnă, centre rezidențiale de îngrijire și institute medicale pedagogice. Afacerea este susținută de 3 piloni: îngrijire medicală, igienă și dezinfecție. Succesul acestui business este garantat de produsele de calitate și livrarea extrem de rapidă.
Webshop: www.hysop.be
Migrare Magento
Sfârșitul Magento 1 este aproape și cei ce dețin un webshop sunt conștienți de acest lucru:
- Pentru Magento Commerce, versiunile 1.13 și 1.14, Magento oferă suport pentru calitate și securitate până în iunie 2020 pentru comercianții ale căror conturi rămân în stare bună.
- Pentru versiunile Magento Commerce de la 1.9 la 1.12, Magento furnizează patch-uri de securitate software până în iunie 2020 pentru comercianții ale căror conturi rămân în stare bună. Acest lucru asigură faptul că aceste site-uri rămân sigure și în conformitate cu prevederile legale.
- Patch-urile de securitate software pentru versiunile 1.5 – 1.9 de la Magento Open Source sunt oferite până în iunie 2020.
Magento 2 este cea mai recentă versiune a unei platforme de e-commerce folosite de 1 din 4 afaceri. Lansată în 2015, Magento 2 și-a primit fanii cu brațele deschise, mulțumită îmbunătățirilor pe care le-a adus în materie de tehnologie, modularitate și performanță.
Hysop a înțeles importanța unui webshop actualizat, motiv pentru care a apelat la Baldwin pentru o migrare la Magento 2. Clientul a văzut acest proces ca pe o oportunitate de a face un inventar și de a decide ce trebuie păstrat și ce poate înlăturat din noul webshop.
Dezvoltare & design
O întâlnire cu clientul ne-a dat toate informațiile despre viitorul proiect. Am stabilit cum va fi navigarea, meniul, grila de produse și modulele ce vor fi instalate în webshopul migrat pe Magento 2. Hysop a avut o cerință specială: aceea de a aproba conturile clienților înainte ca aceștia să poată vedea prețurile și anumite detalii despre produse.
Partea de front-end este simplă, orientată pe produse. Magento 2 dispune de un back-end cu un design modern, mult mai prietenos cu utilizatorul decât versiunea anterioară. Iar clientul nostru este extrem de încântat de acest aspect. Clienții noștri pot să își gestioneze simplu site-ul, fără a fi necesare cunoștințe extrem de complexe.
Marketing
Să ai un webshop nu este suficient. De aceea, ne-am asigurat că am intalat pe Hysop modulul nostru de SEO. Acesta vine cu o serie de funcționalități de tracking și SEO, dezvoltate pe baza experienței noastre și a cercetării amănunțite. 👌
Echipa noastră de marketing se străduiește să lucreze independent de development, ceaa ce înseamnă că obiectivul acesteia este să fie capabilă să își permită ei și clienților să implementeze funcționalități de tracking în cel mai scurt timp posibil, la costuri cât mai mici. Prin urmare, la Baldwin utilizăm intens Google Tag Manager (GTM).
Am implementat evenimente custom, precum:
- Product Impressions
- Product Clicks
- Product Detail Impressions
- Add / Remove from Cart
- Checkout
- Purchases
- Site searches
- Contact forms sent
- Newsletter subscriptions
Am verificat URL-urile pentru a ne asigura că sunt consecvente și am generat corespunzător sitemap-ul. Ne-am asigurat că am creat și configurat corect conturile de Google Analytics, Bing & Google Search Console.