Cunoscut anterior sub numele de Clement Pharma Concepts, Studio Clement este o afacere de familie belgiană care și-a făcut un nume în designul interior de farmacii, extinzându-și cunoștințele de-a lungul a peste 3 generații. Au decis să nu se mai concentreze exclusiv pe farmacii și să-și extindă afacerea. Studio Clement abordează în prezent trei noi sectoare: cabinete medicale, retail și birouri. Această schimbare de audiențe a venit la pachet cu un rebranding, precum și un nou website de prezentare. Ambele provocări au fost preluate cu bucurie de echipa Baldwin!
Rebranding la Studio Clement
Odată cu axarea pe noi industrii, era momentul să spunem adio Clement Pharma Concepts. Totuși, Studio Clement este un nume perfect pentru noua marcă. Onorează în continuare tradiția de familie, fără a se restricționa la grupul țintă farmaceutic.
Deoarece brandul Studio Clement a tranziționat spre un nou început, am optat pentru refacerea tuturor elementelor de brand. Albastrul solid emană profesionalism și încredere, în timp ce verdele luminos adaugă o notă jucăușă. Pentru logo, am ales să fie simplu și elegant. Liniile fine și finisajul rotunjit conferă logo-ului o senzație de lux, potrivindu-se perfect cu Studio Clement.
Odată cu procesul de rebranding, am stabilit vă lasarea brandului într-un nou segment de piață presupune o nouă abordare. Ne-am îndreptat săgețile către clientela existentă. Mesajul nostru a fost simplu: Studio Clement continuă să se ocupe de nevoile de design interior ale farmaciilor dumneavoastră, dar acum oferă și servicii pentru alte industrii. Am optat pentru o campanie de e-mailing, precum și o combinație de publicitate pe Google Display și Google Search. Totodată, noul branding a văzut lumina zilei la o expoziție farmaceutică.
Două faze ale marketingului (digital)
Desigur, nu ne-am epuizat eforturile dintr-o dată. După cum am menționat mai sus, ne-am concentrat inițial asupra audienței actuale pentru a ne asigura că clienții se pot baza în continuare pe Studio Clement pentru a-și satisface nevoile. Faza 2 este în desfășurare, în cadrul căreia ne vom concentra pe noile piețe. Prioritatea noastră inițială este sectorul de retail: expoziții și interior de magazin. Începem cu o campanie de search pe care ne propunem să o ajustăm pe măsură ce obținem mai multe informații despre audiență. Ulterior, vom configura mai multe campanii în funcție de tipul de magazin și de serviciile suplimentare.
Pe lângă retail, avem în vedere și cabinetele medicale. Abordarea noastră constă în display marketing și marketingul direct. Ne folosim de experți pentru aceste grupuri țintă, care participă frecvent la conferințe medicale, unde explică importanța unui interior primitor în care pacienții să se simtă în siguranță. Cu toate acestea, acesta, vorbim despre un proiect pe termen lung și în continuă dezvoltare.
Site WordPress cu modul WooCommerce
Indiferent dacă utilizați modul luminos sau întunecat, website-ul Studio Clement oferă o experiență vizuală plăcută, cu mai multe elemente care captează atenția. Animațiile noastre sunt plasate cu grijă lângă informațiile relevante. Atrăgând atenția vizitatorului către esența Studio Clement și evidențiind apelurile la acțiune, elementele animate sunt atât estetice, cât și funcționale.
Pe lângă website-ul cu design intuitiv, am creat un webshop folosind modulul WooCommerce. Vorbim despre o gamă restrânsă de produse, oferită adițional alături de serviciile prestate.
Înainte ca platforma să fie publicată live, ne-am asigurat că urmărim corect felul în care utilizatorii interacționează cu site-ul. Am configurat conturile de Google Analytics și Google Tag Manager. Acum investim în totalitate în creșterea mărcii Studio Clement pe noile piețe. Acest lucru se traduce prin monitorizarea constantă și optimizarea eforturilor noastre, atât online, cât și offline. Aceasta se aplică și site-ului web, pe care îl vom ajusta pentru a genera noi prospecți.