Managementul produselor din webshop

Unul din lucrurile pe care le iubim la munca pe care o face este că avem posibilitatea de a colabora cu companii din diferite domenii.

Cu fiecare client nou pe care îl câștigăm, suntem provocați să îi prezentăm produsele în cel mai eficient mod cu putință. Managementul produselor este o componentă importantă a unui webshop.

Are influență asupra timpului petrecut pentru mentenanță și / sau măsura în care informațiile pot fi schimbate cu ajutorul unui sistem ERP. În plus, costurile unui webshop depind în mare măsură de acesta.

În acest articol, vom vorbi despre managementul produselor și despre posibilitățile oferite de platforma Magento.Atribute și seturi de atribute

Atribute

Un atribut este o caracteristică a unui produs. Un produs poate avea, de exemplu, o culoare specifică (roșu, negru, violet) sau mărime (xs, s, m, l). Aceste două exemple sunt opțiuni frecvente între care un client poate alege atunci când comandă un produs (ex: haine).

În afară de atributele menționate mai sus, se pot atribui alte caracteristici unui produs, cum ar fi: marca, greutatea, formatul etc. Aceste caracteristici nu sunt de obicei folosite pentru a alege un client. De ce nu? Acestea sunt atribute ale unui produs a cărui variație nu este cu adevărat posibilă în momentul comenzii.

Seturi de atribute

 

Un atribut setat în Magento este o colecție de atribute.

De exemplu, poți face un atribut setat pentru “pantaloni” în Magento. Apoi, poți adăuga dimensiunea, culoarea și materialul la set. În acest fel, atunci când adaugi un produs, trebuie să alegi între seturile de atribute create pentru a te asigura că utilizezi numai atribute care sunt cu adevărat relevante pentru produsul respectiv. Acest lucru previne, de asemenea, ca vizitatorii să fie deranjați de atribute inutile pe pagina de produs.

Aplicații

Atributele din Magento pot fi folosite pentru o mulțime de scopuri atunci când sunt aplicate corect:

  • Produse configurabile
  • Filtre (navigație cu straturi)
  • Specificațiile produsului
  • Compararea produsului
  • Reguli de premii
  • Pagini de destinație

Tipuri de produse

Magento oferă multe tipuri de produse. Acestea reprezintă o modalitate excelentă de a configura produsul sau serviciul într-un mod flexibil. Și mai mult, un magazin web poate conține o combinație a acestor tipuri. Să le rezumăm:

  • Produs simplu
  • Produs virtual
  • Produs descărcabil
  • Produs grupat
  • Produs configurabil
  • Produs inclus în pachet

Produs simplu

Acesta este tipul standard și cel mai simplu pentru configurare. Este perfect pentru tot felul de produse, dar este limitat la alternative sau variații de produse. “Culoarea” ar putea fi un exemplu de opțiune a unui produs simplu.

Trebuie să știi că numai un singur număr de produs poate fi conectat la produse simple. Cu alte cuvinte, este imposibil să urmărești stocul. Dar aceasta nu este o problemă, deoarece celelalte tipuri de produse sunt perfect capabile să facă acest lucru.

Produs virtual

Acesta este un produs fără stoc sau transport. Este de obicei folosit pentru abonamente sau servicii.

Produs descărcabil

Acest produs poate fi descărcat. Un exemplu de produs descărcabil este un tichet de cadou sau un bilet de intrare.

Produs grupat

Dacă dorești să vinzi un produs care constă într-o colecție de produse ce pot fi comandate separat, le poți implementa ca produs grupat. Un produs grupat nu este, de fapt, un produs real în adevăratul sens al cuvântului. Clientul cumpără și plătește produsele simple asociate, prezentate ca un produs grupat. Am putea spune că un produs grupat este un fel de pagină de informații a unei colecții de produse.

Produs configurabil

Utilizează produse configurabile dacă dorești să vinzi un produs care poate fi comandat în diferite variante. Când adaugi un atribut, asigură-te că indici că dorești să utilizezi atributul pentru a crea produse configurabile.

De exemplu, dacă vinzi pantaloni în două culori și trei dimensiuni, ar trebui să faci șase variante (produse simple) pentru a le adăuga la un produs configurabil. Toate cele șase variante au propriile SKU-uri și oferă clientului posibilitatea de a alege între culori și dimensiuni.

Produs inclus în pachet

Acest tip de produs este alcătuit din elemente diferite. Un exemplu de pachet este un computer complet. Când alegi un computer, poți specifica cât de multă memorie dorești, ce tastatură alegi și ce monitor trebuie să fie inclus în computer.

În concluzie

Înainte de a solicita o ofertă, este de folos să îți pui următoarele întrebări:

  • Ce produse vreau să prezint și cum?
  • Ce caracteristici pot atribui produselor mele?
  • Ce caracteristici pot utiliza ca filtru pentru o pagină de categorii?
  • Ce seturi de atribute trebuie să fac?

Uneori este problematic să estimăm costurile unui magazin web, întrucât clientul nu este încă sigur de ce produse vrea să vândă, câte produse vrea în magazinul său web și în ce mod ar dori să le prezinte vizitatorilor.

 

Cât costă un webshop?Este dificil pentru noi să le oferim un răspuns în aceste condiții. O bună gestionare a produselor necesită timp, atât în ​​etapa procesului de construcție, cât și în etapa întreținerii magazinului web. Dar crede-ne, vei fi răsplătit de vizitatorii tăi dacă ai investit suficient timp în managementul produselor.

Mai mult decât atât, motoarele de căutare adoră structurile, motiv pentru care te vor răsplăti pentru acest lucru.

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă