O privire de ansamblu: Magento vs Shopify

Merită să aruncăm o privire asupra diferențelor dintre Magento și Shopify. Pe de o parte, fiindcă ambele sunt în topul platformelor de comerț electronic folosite de companiile din toată lumea. Pe de altă parte, chiar dacă cele două țintesc, de regulă, afaceri diferite, o explorare comparativă a caracteristicilor lor, poate să ofere informații valoroase pentru un antreprenor atunci când acesta are în vizor ambele opțiuni.

Prezentare generală

Magento versus Shopify: an overview on MagentoÎn primul rând, Magento este diferit de Shopify deoarece este o platformă de comerț electronic open source. Asta înseamnă că utilizatorii pot avea acces deplin la partea de backend. Shopify este o platformă de comerț electronic închisă, complet găzduită, care se ocupă de toate aspectele tehnice pentru tine.

Ambele oferă aceleași caracteristici esențiale ale unui magazin online: capacitatea de a crea pagini cu lista de produse, pagini individuale de produse, pagini de blog, coș de cumpărături, procese de achiziție și funcții de căutare în magazinul online.

Prin urmare, o alegere între ele depinde în mare măsură de nevoile și obiectivele specifice ale afacerii. Să aruncăm o privire la pozițiile ocupate de cele două conform BuiltWith:

Magento:

-> Locul 4 cel mai popular în Top 1 milion de site-uri din categoria Open Source.

-> Locul 7 cel mai popular în România la categoria Open Source.

-> Locul 10 cel mai popular pe tot Internetul în categoria Open Source.

-> Locul 9 cel mai popular în România la categoria eCommerce.

-> Locul 3 cel mai popular în Top 10k site-uri din categoria eCommerce.

Shopify:

-> Cel mai popular în Romania la categoria Soluții Găzduite.

-> Cel mai popular pe tot Internetul în categoria eCommerce.

-> Cel mai popular din Top 1 milion de site-uri din categoria Soluții găzduite.

-> Locul 3 cel mai popular în România la categoria eCommerce.

-> Locul al 2-lea la cel mai popular în Top 10k site-uri din categoria eCommerce.

Personalizare și flexibilitate: soluții pentru orice nevoie

Magento versus Shopify: Magento advantages for design capabilities

Magento: oferă o mare flexibilitate și posibilități de personalizare de neegalat, fiind renumit pentru oferirea funcțiilor integrate excelente, cum ar fi opțiunea de filtrare foarte avansată. Tot ce îți poți imagina, Magento și echipa dedicată din spate, o poate face.

Dar nu uita: cel mai important lucru cu privire la interfața unui site de comerț electronic este că trebuie să fie în concordanță cu identitatea brand-ului tău, rămânând în același timp perfect funcțională.

De la extensii și teme adaptate nevoilor tale și până la integrări cu instrumente terțe, posibilitățile cu Magento sunt nelimitate.

Shopify: este o structură mai limitată, care oferă o gamă largă de teme și aplicații, dintre care o parte sunt gratuite. În comparație cu Magento, capacitățile sale de personalizare sunt reduse. Shopify este ideal pentru companiile care caută o configurație simplă, pentru cei fără experiență, care nu au neapărat nevoi de personalizare complexe.

Iată câteva caracteristici interesante pe care le-am construit pentru clienții noștri, la Baldwin, în Magento:

Un music player performant

Un element crucial în faza de descoperire este, desigur, să încerci înainte de a cumpăra. De aceea, am dezvoltat un player media care preia automat titlurile pieselor și fișierele din sistemul ERP, fără a compromite performanța generală a site-ului. Un utilizator poate asculta melodiile selectate din pagina cu detaliile produsului pentru a descoperi un anumit album.

Funcționalitate: Perioada de valabilitate (THT)

Funcția de valabilitate limitată (THT) ajută companiile să gestioneze produsele cu perioade limitate de expirare, asigurându-se că rămân proaspete și sigure. „THT” este termenul folosit pentru a indica acea dată limită până la care e sigur să consumi un produs. Am creat această funcție pentru Amanvida, clientul nostru, pentru a ajuta la gestionarea datelor de expirare a produselor într-un mod eficient.

Beneficii?
➡ Conformitatea cu reglementările
➡ Gestionarea eficientă a stocurilor
➡ Satisfacția clienților
➡ Economie de costuri
➡ Operațiuni îmbunătățite

Scalabilitate: creștere fără limite

Magento versus shopify: Magento advantages - volumes of data and infinity posibilities

Magento: Magento este proiectat pentru scalabilitate, fiind alegerea potrivită pentru companiile care se așteaptă la o creștere semnificativă. Dar fie că e vorba de un magazin online mic sau o întreprindere globală cu mii de produse și trafic mare, Magento se poate descurca cu toate.

Shopify: Shopify este scalabil până la un punct, deoarece se chinuie să îndeplinească cerințele afacerilor complexe. Pentru multe produse și trafic intens, Shopify Plus oferă funcții suplimentare, dar încă îi lipsește profunzimea în control pe care o oferă Magento.

Costuri: investește inteligent pe termen lung

Magento: Este o investiție pe termen lung și se face o singură dată. Costurile vor fi mai mari decât pentru un site web construit pe o platformă precum Shopify, dar costul va fi amortizat în timp și va oferi o flexibilitate mai mare.

Shopify: Shopify este o platformă bazată pe subscripție, care include găzduirea și actualizări constante. În timp ce acest model poate simplifica aparent gestionarea costurilor, vine cu taxe recurente și neprevăzute, dar și cu taxe suplimentare pentru aplicațiile și funcțiile premium.

Potrivit unei cercetări făcute de Shopify, costul total de proprietate al Shopify este, în medie, cu 29% mai mic decât cel al implementării cu Magento. Așadar, dacă partea legată de costuri este o problemă pentru tine, este cu siguranță un aspect de care ar trebui să ții cont.

Expertiza de implementare

Magento: Este nevoie de expertiză tehnică pentru a configura un site, practic o echipă care este gata să scrie codul pentru magazinul tău online mult visat, cu toate că și Magento oferă teme simple, gratuite. Din punct de vedere al expertizei necesare, este similar cu WordPress, dar este mai puțin ușor de folosit de către începători. În Magento, fiecare modul nou pe care dorești să îl adăugi trebuie să fie validat atât de echipa de programatori, cât și de echipa de marketing, deoarece o sursă sigură nu va afecta negativ viteza sau performanța accesibilității site-ului tău.

Deci, încă te gândești la Magento vs Shopify. Ei bine, Magento este alegerea ideală pentru companiile mai mari, cu resurse și acces la dezvoltatori calificați sau cei dispuși să investească în servicii profesionale de dezvoltare (cum ar fi Baldwin wink-wink).

Shopify: Shopify are o interfață intuitivă, concepută pentru utilizatorii care nu au abilități tehnice și care permite oricui să creeze și să gestioneze un magazin online cu bătăi minine de cap. Această ușurință de utilizare îl face o alegere foarte populară pentru întreprinderile mici și startup-urile care nu au acces la o echipă IT dedicată. Deci, caracteristici limitate, design limitat, dar economie de costuri.

Dacă ești în căutarea unei platforme care să ofere ușurință în utilizare, Shopify este o opțiune solidă. Cu toate acestea, dacă acorzi prioritate flexibilității, scalabilității și performanței, Magento este clar câștigătorul.


Încă ceva:

Iată câteva nume pe care s-ar putea să le știi și alegerea pe care au făcut-o în evaluarea lor: Magento vs Shopify:

Magento: Nike, Tommy Hilfiger, Nespresso, Christian Louboutin, Omega, Nestle, Toyota, Canon, Puma, Purina, Cisco, Nintendo

Shopify: Skims, LeSportSac, Sephora, Redbull, Heinz, Lindt, Gymshark, PenguinBooks, Tesla, Oatly, Rothy’s, Deliveroo;

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă