Știm că atunci când ești pe cale să faci simțită prezența companiei tale în mediul online, contul de Facebook și activele sale sunt cea mai mică prioritate. Cu toate acestea, pentru a avea totul pregătit pentru campaniile tale, configurarea contului de Facebook este un must. 

Tu și compania ta veți avea control deplin asupra datelor din cont și abilitatea de a controla nivelurile de acces pentru agențiile cu care vei colabora.

Ca best practice, este bine să le creezi chiar tu și mai apoi să oferi acces angajaților și colaboratorilor implicați în etapa de promovare.

Experiențele prin care am trecut ne determină să credem că aceasta este cea mai bună soluție prin care te poți asigura că vei avea acces la toate datele, indiferent de agenția de marketing cu care vei colabora de-a lungul timpului.

Recomandarea noastră este să treci prin următorii pași, pentru a te asigura că procesul se desfășoară simplu și rapid.

1. Crearea contului de Facebook Business Manager

Adresa de email pe care o folosești pentru crearea unui cont de Business Manager trebuie să fie una validă, asociată cu profilul tău de Facebook. 

Pași: (1) Navighează pe business.facebook.com & click pe “Create new account” > (2) Completează câmpurile > Felicitări, ai creat contul de Facebook Business Manager!

Image 1.-Creating-the-Facebook-Business-Manager-account

 

2. Pagina de Facebook

Pagina de Facebook trebuie creată în avans. O poți crea de pe contul tău, fără a o publica. 

Pași: (1) Mergi în Business Settings > (2) Selectează “Pages” sub meniul “Accounts” din panoul din stânga > (3) Click pe “Add” > (4) Caută pagina pe care o deții prin scrierea denumirii acesteia și selecteaz-o > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 2.-Creating-the-Facebook-page

 

3. Pixelul Facebook

Pentru început, 1 pixel pentru fiecare business este suficient, din moment ce vei dori să urmărești toate datele din shop dintr-un singur loc.

Pași: (1) Click pe “Pixels”, sub meniul “Data Sources” din panoul din stânga > (2) Click pe “Add” și denumește pixelul (poți păstra denumirea generată automat) > (3) Click pe “Create” > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 3.-Creating-the-Facebook-pixel

 

4. Catalogul de produse

Dacă dispui de un magazin online multilingvistic, este necesar să creezi un catalog de produse pentru fiecare storeview pentru care vrei să rulezi reclame dinamice. 

Pași: (1) Click pe “Catalogs” sub meniul “Data Sources” din panoul din stânga > (2) Click “Add” și “Create a new catalog” > (3) Denumește-l și selectează-i tipul > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 4.-Creating-the-Facebook-catalog

 

5. Contul de publicitate

Dacă dispui de birouri regionale cu diverse bugete și conturi cu valută distinctă, este necesar să creezi conturi de publicitate diferite și să adaugi datele de card pentru fiecare dintre ele. Totuși, dacă este posibil, recomandarea noastră este să optezi pentru un singur cont de publicitate și un singur card pentru plată. 

Pași: (1) Mergi la “Ad accounts” sub meniul “Accounts” din panoul din stânga > (2) Click “Add” și “Create a new ad account” > (3) Oferă-i o denumire, selectează valuta și time zone-ul potrivite > (4) Click “Create ad account” > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 5.-Creating-the-Facebook-ad-account

 

5.1 Adăugarea detaliilor de plată

Pași: (1) Mergi în meniul de Business Manager și selectează “Settings” > (2) Selectează contul de publicitate > (3) Selectează meniul “Payment Settings” > (4) Click pe butonul “Add payment method” > (5) Adaugă detaliile de plată și apasă “Continue” > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 5.1-Adding-credit-card-details-in-Facebook-Business-Manager

 

5.2 Associerea Pixelului cu contul de publicitate

Pași: (1) Click pe “Pixels” sub meniul “Data sources” din panoul din stânga > (2) Selectează Pixelul > Selectează “Ad accounts” > (3) Click pe “Assign ad account” > (4) Selectează contul de publicitate și click pe “Save changes” > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 5.2.-Associating-the-Facebook-Pixel-with-the-ad-account

 

6. Acordarea accesului către către activele de Facebook

6.1 Către angajați

Îți recomandăm să oferi acces angajaților direct pe adresa personală de email cu care intră în cont, pentru a preveni crearea unui nou profil. 

Pași: (1) Click pe “People” sub meniul “Users” din panoul din stânga > (2) Click pe “Add” și adaugă adresa de e-mail a angajatului > Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 6.1.-Granting-access-to-Facebook-assets-to-your-employees

 

6.2 Către agenție sau alți colaboratori

 

Agenția trebuie să îți comunice ID-ul ei de Business Manager.

Pași: (1) Click pe “Partners” sub meniul “Users” din panoul din stânga > (2) click pe “Add” > (3) Inserează ID-ul de Business Manager primit de la agenție sau colaborator > (4) Începe să asignezi activele > (5) Când ai terminat, click pe “Assign assets”> Felicitări, ai finalizat acest pas!

Image 6.2-Granting-access-to-your-Facebook-assets-to-agencies

 

Dacă acest ghid ți-a fost de folos, nu ezita să ne dai un review pe contul nostru de Glassdoor sau să te înscrii la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile Baldwin.

 

La cât mai multe conversii!

Image webshop

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Te gândești să începi un proiect nou? Sau poate vrei să-l îmbunătățești pe cel actual? Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău online va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă