Cum să creezi activele de Facebook pentru compania ta [ghid cu imagini]

Când te pregătești să faci tranziția afacerii tale în mediul digital, probabil contul de Facebook al companiei tale și activele sale nu sunt principala prioritate. Cu toate acestea, dacă dorești să fii complet pregătit pentru campaniile tale de publicitate online, este esențial să creezi un cont de Facebook Business Manager.

Făcând acest lucru, atât tu, cât și compania ta, veți avea control complet asupra datelor din cont și posibilitatea de a gestiona nivelurile de acces pentru agențiile digitale cu care colaborezi.

Pe baza experienței noastre, aceasta este cea mai sigură abordare pentru a vă asigura că veți păstra toate datele colectate, indiferent de furnizorul de marketing digital. Ca o practică recomandată, este indicat să creezi personal toate activele de Facebook în Facebook Business Manager și apoi să partajezi accesul cu cei care au nevoie.

Îți sugerăm să urmezi pașii detaliați mai jos în ordinea specificată pentru a facilita un proces de tranziție rapid și fără probleme.

Crearea contului de Facebook Business Manager

Adresa de email pe care o folosești pentru crearea unui cont de Business Manager trebuie să fie una validă, asociată cu profilul tău de Facebook. 

Pași:

  1. Navighează pe business.facebook.com 
  2. Click pe “Create new account”
  3. Completează câmpurile necesare
  4. Dă click pe “Confirm”

Felicitări, ai creat contul de Facebook Business Manager!

Pagina de Facebook

Pași:

  1. Mergi în Business Settings
  2. Selectează “Pages”, sub meniul “Accounts” din meniul din stânga
  3. Click pe “Add”
  4. Click pe “Create new Facebook Page”
  5. Completează câmpurile necesare
  6. Click pe Create page

Dacă deja ai o pagină, doar apasă pe “Claim an existing page”, găsește-o și selectează-o, și astfel o vei lega de contul Business.

PixelulFacebook

Pentru început, 1 pixel pentru fiecare business este suficient, din moment ce vei dori să urmărești toate datele din shop dintr-un singur loc.

Pași:

  1. Click pe meniul “All tools” din panoul din stânga
  2. Click pe “Events Manager“
  3. Click pe “Connect Data“ => “Web“
  4. Click pe “Connect“
  5. Setează denumirea noului tău pixel
  6. Click pe “Create Pixel“
  7. Adaugă URL-ul website-ului tău & click “Next“
  8. Selectează metoda de setare (Do it Yourself)
  9. Selectează tipul pixelului (Meta Pixel only)
  10. Dă skip la setările adiționale & click “Done“

Agenția ta va prelua de aici. Se va asigura să configureze corespunzător Pixel-ul tău.

  1. Catalogul de produse

Dacă dispui de un magazin online multilingvistic, este necesar să creezi un catalog de produse pentru fiecare storeview pentru care vrei să rulezi reclame dinamice.

Pași:

  1. Mergi la “All tools”
  2. Scroll în jos
  3. Selectează “Commerce Manager“
  4. Click pe “Add catalog“
  5. Click pe “Upload product info“
  6. Selectează “Catalog owner“
  7. Setează o denumire pentru catalog
  8. Click pe “Create“

Agenția ta va prelua de aici. Se va asigura să configureze corespunzător catalogul tău de produse.

Contul de publicitate

Dacă dispui de birouri regionale cu diverse bugete și conturi cu valută distinctă, este necesar să creezi conturi de publicitate diferite și să adaugi datele de card pentru fiecare dintre ele. Totuși, dacă este posibil, recomandarea noastră este să optezi pentru un singur cont de publicitate și un singur card pentru plată.

Pași:

  1. Mergi la All Tools => Business settings => Add accounts
  2. Dă click pe “Add“
  3. Selectează “Create a new ad account“ 
  4. Adaugă numele contului, zona, valuta
  5. Selectează contul care va fi folosit: My Business => Dă click pe Create

Va trebui să adaugi datele de plată pentru a putea începe să rulezi anunțurile.

Cum să dai acces la cont & active

Către angajați

Îți recomandăm să oferi acces angajaților direct pe adresa personală de email cu care intră în cont, pentru a preveni crearea unui nou profil.

  1. Mergi la All Tools
  2. Click pe “People” sub meniul “Users” 
  3. Click pe “Add people” și adaugă adresa de email pe care vrei să dai acces
  4. Click pe Next
  5. Selectează nivelul de acces și dă click pe Next
  6. Selectează activele pentru care dorești să dai acces
  7. Click pe Send request

Către agenție sau alți colaboratori

Agenția trebuie să îți comunice ID-ul ei de Business Manager.

Pași:

  1. Mergi la “Partners” sub meniul “Users”, din panoul stâng
  2. Click pe “Add”
  3.  Inserează ID-ul de Business Manager primit de la agenție sau colaborator
  4. Începe să asignezi activele
  5. Când ai terminat, click pe “Save changes”

 

 

Sperăm că ai reușit să configurezi cu succes contul tău de Facebook Business Manager cu ajutorul ghidului nostru pas cu pas. Dacă mai ai întrebări legate de publicitatea pe Facebook sau oricare alt canal de publicitate digital, nu ezita să ne contactezi pentru mai multe informații.

Mult succes în creșterea prezenței online a companiei tale!

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă