Echipa Baldwin a dezvoltat un modul de SEO pentru Magento 2, ce oferă diverse funcționalități de tracking și SEO, dezvoltate pe baza experienței noastre și a cercetării amănunțite.

Asumarea unui developement personalizat poate fi uneori dificilă, dar ne oferă și posibilitatea de găsi soluții eficiente pentru Magento 2.

Tracking avansat

Google Tag Manager

Echipa noastră de marketing se străduiește să lucreze independent de development, ceaa ce înseamnă că obiectivul acesteia este să fie capabilă să își permită ei și clienților să implementeze funcționalități de tracking în cel mai scurt timp posibil, la costuri cât mai mici. Astfel, ea utilizează intens Google Tag Manager (GTM).

Googe Tag Manager este un instrument creat de Google, ce ne permite să actualizăm rapid și ușor codurile de urmărire și fragmentele de coduri asociate, denumite în mod colectiv etichete sau „tags” pe site-ul web sau în aplicația ta mobilă.

Cu ajutorul acestui modul de SEO pentru Magento 2, adăugarea codului GTM în website se face printr-un simplu copy-paste al ID-ului containerului (GTM-XXXXX) din interfața Tag Manager în panoul de administrare Magento.

E-commerce îmbunătățit și acțiunile utilizatorului

În termeni de tracking a utilizatorilor, modulul de SEO folosește funcționalități de e-commerce îmbunătățite, ce îți permit să ai o perspectivă amănunțită a felului în care vizitatorii interacționează cu site-ul în procesul de vânzare și, totodată, monitorizează activități specifice ale acestora.

Funcționalitățile de comerț electronic îmbunătățit au fost implementate pe baza documentației primite de la Google. Odată instalat modulul de SEO și configurat contul de Analytics, următoarele informații vor apărea în cont:

  • Product Impressions (afișări de produse)
  • Product Clicks (click-uri pe produse)
  • Product Detail Impressions (impresii detalii produs)
  • Add / Remove from Cart (adăugare/scoatere din coș)
  • Checkout (comenzi ajuse în punctul de check-out)
  • Purchases (achiziții)

Dincolo de informațiile legate de e-commerce care te vor ajuta să înțelegi mai bine unde pierzi clienți în procesul de vânzare, ne place să urmărim datele specifice care arată intenția de cumpărare și care pot fi un bun trigger pentru a aduce înapoi trafic spre webshop.

Urmărim:

  • Adds to wishlist (adăugări în coș)
  • Site searches (căutări în site)
  • Sent contact forms (formulare de contact trimise)
  • Newsletter subscriptions (abonări la newsletter)

Dincolo de interacțiunea cu utilizatorii menționată anterior, colectăm informații extra care ne-ar putea ajuta să îi înțelegem mai bine și să oferim un context acțiunilor acestora.

Astfel, urmărim:

  • Search queries (termeni de căutare)
  • The payment method used (metode de plată folosite)
  • The country and the city where the order will be delivered (țara și orașul unde se trimite comanda)
  • Page type (tipul de pagină)
  • If the customer is logged in and in which customer group he’s added (dacă clientul este logat și din ce grup face parte).

Acest modul de SEO pentru Magento 2 nu oferă doar funcționalități de tracking avansat fără a necesita development extra, ci și monitorizează interesul vizitatorilor și interacțiunea cu compania. Cea mai bună parte: ai acces la toate aceste date direct în contul de Analytics.

Funcionalități SEO unice

URL-uri canonice

De regulă, paginile de categorie și produs pot fi accesate prin multiple URL-uri, în funcție de punctul de intrare al utilizatorului și fluxul de navigare. Atunci când ai o pagină ce se poate accesa prin multiple URL-uri sau pagini diferite cu conținut similar (spre exemplu, o pagină cu versiuni pentru desktop și mobil) ele sunt privite de Google ca versiuni duplicat ale aceleiași pagini.

Google va alege un URL drept versiune canonică și va accesa cu crawlere această adresă și toate celelalte URL-uri considerate dubluri vor fi accesate de aceste crawlere tot mai rar.

Cu ajutorul acestui modul de SEO, vei reuși să transmiți motorului de căutare care URL este canonic, prin doar câteva clickuri.

Etichete hreflang

Dacă ai mai multe versiuni ale unei pagini pentru diferite limbi sau regiuni, ele trebuie semnalate către motoarele de căutare. Procedând astfel, utilizatorii Google vor fi ajutați să ajungă la cea mai potrivită versiunii a paginii tale (limbă/locație).

Prin modulul de SEO, vei fi capabil să setezi etichete hreflang fără development extra.

Sitemap.xml

Un sitemap este un fișier în care poți furniza informații despre paginile din webshopul tău. Pentru motoarele de căutare precum Google, acesta este un fișier cu instrucțiuni despre cum să acceseze cu crawlere webshopul cât mai eficient.

Un sitemap indică crawlerului care sunt fișierele pe care le consideri ca fiind importante pentru site-ul tău și oferă, de asemenea, informații valoroase despre acestea: când au fost actualizate paginile ultima dată, cât de des se întâmplă acest lucru și care sunt versiunile lingvistice alternative ale paginilor.

Cu ajutorul acestui modul de SEO pentru Magento 2, vei genera 4 sitemapuri diferite, în funcție de tipurile de pagini din site: de categorii, produse, blog și CMS. Acest lucru te va ajuta să ai parte de o mai bună înțelegere a performanțelor în SERP și a erorilor care pot apărea.

Etichete SEA pentru imagini

După încărcarea produselor în webshop, poți alege imaginile care vor fi preluate în feedul de produse pe care îl vom folosi ulterior pentru campaniile online.

Cu modulul de SEO, aceasta este o etichetă care poate fi aplicată fotografiilor din paginile de produs și va fi utilizată atât în eticheta „og:image” cât și în feedul de produse.

Pagina cu rezultatele căutării

Am transformat pagina cu rezultatele căutării într-o pagină pregătită să fie indexată de către Google, care conține titluri și meta-informații adecvate.

Cu modulul de SEO, căutările realizate frecvent de către vizitatori cresc șansa ca paginile cu rezultatele căutării să fie indexate.

Directiva nofollow

„Nofollow” este o modalitate prin care instruim motoarele de căutare să nu urmărească anumite linkuri dintr-o pagină sau un link specific. Acest lucru înseamnă că Google nu va transfera din PageRank către aceste linkuri.

Cu modulul SEO, poți adăuga sau elimina cu ușurință directiveleno-follow pentru linkuri, în funcție de strategia ta de linkbuilding.

Redirecționări automate

Una dintre cele mai provocatoare aspecte legate de mentenanța unui webshop ține de componeta SEO și, mai ales, de felul în care acesta ține pasul cu stocurile. Pentru paginile de produse indexate care ocupă o poziție excelentă în SERP, este o risipă să redirecționezi tot traficul către o pagină 404.

Cu ajutorul acestui modul de SEO pentru Magento 2, nu trebuie să te îngrijorezi cu privire la aceste redirecționări. De fiecare dată când un produs nu mai este înstoc, se va face o redirecționare 302, iar atunci când acesta este șters definitiv, se va face o redirecționare 301. Astfel, îți vei păstra poziția din organic, fără muncă suplimentară.

Generarea feedului de produse pentru promovare

Utilizat în principal pentru campanii de remarketing dinamice, generarea unui feed de produse din webshop se poate face cu câteva clicuri, iar fișierul obținut este compatibil cu Facebook, Google Merchant și Google AdWords. Deci, indiferent de strategia SEA, nevoile îți sunt acoperite.

Cu modulul SEO, vei putea să descarci toate produsele listate în webshop și să configurezi o actualizare automată pe Facebook, Google Merchant și / sau Google Adwords, astfel încât să nu ai nevoie să te îngrijorezi referitor la actualizările manuale

Image illus_2

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă