Omnichannel presupune conexiunea dintre experiența de cumpărături online cu cea din magazin, pentru a oferi un serviciu complet clienților. Aceștia doresc să achiziționeze în orice moment, prin canale diferite, de pe orice dispozitiv pe care îl dețin și așteaptă o varietate de opțiuni de livrare. Magento te ajută să satisfaci nevoile clienților, creând experiențe omnichannel de clasă mondială.

Experiența de cumpărături Omnichannel cu Magento

O experiență de cumpărături bună în magazin, crește vânzările și loialitatea clienților!

Ai crezut că vorbim despre un magazin online? Îți vom povesti despre conexiunea dintre magazinele fizice și cele online. 

Te-ai gândit la opțiunea de a permite clienților tăi să cumpere produsele online și să-și ridice comanda în magazin? Acest lucru nu numai că îi face fericiți, dar poate influența o creștere a vânzărilor. Clienții care își ridică comanda cheltuie încă 30-40% adițional comenzii inițiale, în magazin (moment perfect de up-sell pentru echipa de vânzări).

Oferind livrare în magazine, dar și din magazine spre domiciliu în limita capacității stocurilor, cu inventare realizate corect, clienții nu pleacă niciodată cu mâna goală. Magento se integrează cu o gamă largă de furnizori POS pentru a sincroniza întreaga experiență de cumpărături a clienților și a centraliza toate datele lor. Deci, vei ști exact care au fost comenzile anterioare ale unui client atunci când vine în magazinele fizice.

Gestionarea centralizată a comenzilor pentru experiențe omnichannel de primă clasă

Dorești să centralizezi inventarul la nivel global, să sortezi inteligent produsele și să îmbini experiențele online și offline? Vești bune, acum poți. Cu ajutorul secțiunii “Comenzi” oferit de Magento ai posibilitatea, de asemenea, să crești eficiența, să reduci costurile și să oferi o experiență de cumpărături omnichannel fără eforturi. Maximizează comerțul omnichannel prin transport către orice destinație ce satisface clientul, pentru a-i depăși așteptările. Posibilitatea de transport indiferent de locație, a demonstrat reîntoarcerea clienților în magazinele fizice sau online.  

Omnichannel shopping experience magento

Perspectiva Omnichannel este necesară pentru a rămâne competitiv

E momentul să modifici obiectivele afacerii, către o perspectivă omnichannel. O mulțime de magazine mari si medii au adoptat deja strategia omnichannel și sunt mai mult decât mulțumite de faptul că a fost prezentă pe toate canalele în care clienții sunt activi. Această decizie a dus la venituri mai mari, reducerea costului total de proprietate (TCO) și a costurilor operaționale și, dar a redus și din presiunea de promovare.

Procesul de finalizare al comenzilor flexibil va crește afacerea și va atinge obiectivele

Mai multe opțiuni de cumpărături înseamnă mai multe vânzări. Poți reduce costurile operaționale de gestionare a mai multor stocuri de depozitare sau de inventare globale transformând magazinele, furnizorii și partenerii în centre de distribuție minime. Crește vânzările prin expunerea inventarului magazinului în procesul de cumpărături online și oferind opțiuni de distribuție flexibile, incluzând livrare de la magazin, livrarea în magazin, cumpărarea online și ridicarea produselor din magazin.

Extinde experiența de vânzări

Conectează toate fluxurile de date pentru a oferi o experiență perfectă clienților și pentru a crește impactul echipei de vânzări. Imaginează-ți că de îndată ce un client intră într-un magazin, echipa de vânzări cunoaște ultimele achiziții ale acelei persoane și totodată va vedea dacă există produse în coșul de cumpărături. Sună ca un film futurist? Nu, viitorul este aici și acest lucru se întâmplă deja în diferite magazine cu ajutorul camerelor avansate de recunoaștere facială care se conectează la diferite fluxuri de date.

Crește impactul eforturilor echipei de marketingOmnichannel shopping experience magento ecommerce

Urmărește dispozitivele pe care le folosesc clienții și prospecții pentru a ajunge la magazinele tale, măsoară retenția lor și conectează-te cu aceștia atunci când sunt pregătiți să cumpere sau să înregistreze conversia dorită. Poți măsura dacă clienții care au interacționat cu anunțurile plătite vizitează magazinul fizic pentru a verifica un anumit produs vizualizat online, pe care ulterior îl vor achiziționa, după testare/probare.

Acest lucru ușurează calculul rentabilității investiției (ROI) în publicitatea online, atunci când nu se efectuează o vânzare online directă în momentul în care cineva face clic pe un anunț.

Încurajăm monitorizarea îndeaproape a indicatorilor de performanță și atenția îndreptată către client pe parcursul întregii experiențe de vânzări. Această analiză de date va crește succesul plăților și a venitului total.

Ok, acum că înțelegem valoarea Omnichannel, de ce Magento?

Nicio altă platformă de comerț electronic nu poate oferi puterea de a crea experiențe de cumpărături unice, nelimitate și pline de încredere, oferind în același timp securitate de top, performanță incredibilă și beneficii scăzute de TCO ale serviciilor cloud. Bucură-te de o gamă largă de funcții bogate, out-of-the-box, o abilitate nelimitată de a personaliza magazinul online,pentru a răspunde nevoilor și a oferi integrări cu sistemele și infrastructura pe care o deții deja.

Lista lungă de integrări îți va ușura munca atunci când dorești să efectuezi anumite conexiuni sau să oferi clienților servicii și funcționalități suplimentare. Cu Magento Commerce, ești susținut de un ecosistem global al comercianților, partenerilor și dezvoltatorilor, care vor duce viziunea proprie de afacere la realizare.

Și cum rămâne cu Shopify? Vezi cine câștigă războiul: Magento versus Shopify

Putem oricând să ne vedem la o cafea pentru a discuta pașii corecți într-o strategie omnichannel. Totodată, ne poți trimite întrebările tale prin intermediul formularului de contact.

Crezi că vom face echipă bună pentru proiectul tău? Noi suntem convinși!

Suntem ochi și urechi când vine vorba de nevoile tale, mereu la curent cu toate noile tendințe și cu un pas înaintea competiției. Cu noi, proiectul tău va avansa oricât de mult dorești. Spune-ne ce ți-ai propus și te vom ajuta să-ți pui planul în practică – de la A la Z!

Cere o ofertă