Scopul instrumentului de căutare pe Google a fost întotdeauna să ajute utilizatorii să găsească rapid și ușor informațiile pe care le caută. De-a lungul anilor, volumul și formatul informațiilor disponibile pe web s-au schimbat drastic – de la proliferarea conținutului foto și video până la disponibilitatea obiectelor 3D pe care le poți vizualiza acum în AR.
Pagina cu rezultatele căutării Google a fost modificată pentru a te ajuta să descoperi aceste noi tipuri de informații și pentru a determina rapid ce este cel mai util pentru tine. Google continuă să depună eforturi pentru a îmbunătăți funcția de căutare și pentru a oferi o experiență modernă și utilă. Acesta dezvăluie o reîmprospătare vizuală a paginii cu rezultatele căutării mobile, pentru a te ghida mai bine prin informațiile disponibile pe web.
“Cu acest nou design, branding-ul unui site poate fi scos în față, ajutându-te să înțelegi mai bine de unde provin informațiile și ce pagini au ceea ce cauți”.
Ce este nou în anunțurile de tip text?
Atunci când cauți un produs sau un serviciu iar Google are un anunț plătit util în acest sens, se va afișa o etichetă vizibilă, în partea superioară a ferestrei, alături de adresa web, pentru a identifica rapid de unde provin informațiile. Acesta înlocuiește eticheta verde introdusă de Google în 2017.
Ce este nou pentru înregistrările organice?
Numele site-ului și logo-ul acestuia apar în partea de sus a etichetei cu rezultate, pentru a ajuta la indexarea fiecărui rezultat, astfel încât să poți naviga mai ușor pagina de rezultate și să decizi ce să explorezi în continuare. Atât bread crumbs din URL cât și numele site-ului apar în textul negru de lângă favicon. Ambele sunt afișate deasupra link-ului pentru titlu, într-o structură similară cu cea a noului tip de ad text. Înainte de această actualizare, numele site-ului și bread crumbs au apărut sub forma unui text verde, imediat sub titlu.
Pe măsură ce Google continuă să realizeze noi formate de conținut și acțiuni utile – de la cumpărarea de bilete pentru film până la a asculta podcast-uri, acest nou design permite ca Google să adauge mai multe butoane de acțiune și previzualizări utile etichetelor de rezultate ale căutării. Toate acestea oferă un sens conținutului atribuit sursei din căutare.
Noul design se lansează în primul rând pe mobil. Se presupune că se va lansa și pe desktop în curând.
Te-ar putea interesa și acest articol de blog: “Ce este căutarea vocală?”.